מניפסט - עונה רביעית - חלק ראשון - ללא ספויילרים.

הנה היא הגיעה, חלקה הראשון של עונת הסיום של הסדרה הפופולרית "מניפסט". נטפליקס לקחה על עצמה להציל ולסגור את הסדרה שהותירה רשת NBC עם לא מעט שאלות כאשר היא הסתיימה בעונה השלישית שלה עם קליפ האנגר והשאירה המון מעריצים כועסים. הסדרה עלתה לראשונה לנטפליקס בינואר השנה ובילתה לא מעט זמן בראש טבלת הצפיות של השירות. היום (4.11.22) סוף כל סוף הגיע הרגע לו חיכו מעריצי הסדרה וחלקה הראשון של העונה הרביעית עלה לסטרימינג, האם כל חודשי ההמתנה האלה היו שווים ?! ובכן .. הנה מה שאני חשבתי עליה.

סצנת הסיום של העונה השלישית הותירה את הצופים מתוחים, וחסרי סבלנות להגעתה של העונה הרביעית. אני זוכרת שהייתי בהלם מוחלט לאור סיום העונה ההיא, והעונה האחרונה והחדשה לא מתחילה בדיוק מאותה הנקודה, אלה שנים בודדות קדימה. אני לא לספיילר לכם ולהיכנס ליותר מידי פרטים, אני רק יכולה לומר לכם שאחרי צפייה בחלק הראשון של העונה, זה היה ללא ספק שווה את ההמתנה. התחלתי לצפות בעונה ואמרתי אני אקח את הזמן אני אראה פרק אחד ואחר כך אמשיך לצפות בשאר לאט לאט אבל הפרק הראשון היה מצוין וגרם לי ישר לקפוץ לפרק השני ואז לשלישי ונראה לי שכבר הבנתם איך הסיפור הזה נגמר, נכון?

אני אהבתי את העונות הקודמות, ונהניתי מהן מאוד אבל אם לומר את האמת, החלק הזה של העונה החדשה סיקרן אותי הרבה יותר, השאיר אותי מתוחה ודרוכה מול המסך שפשוט לא יכולתי להפסיק לצפות. יש מעט פלאשבקים אל העבר והם נעשו בצורה מצוינת ומעודנת ולא תפסו יותר מידי מקום, ואני אישית אוהבת את זה שלא מעמיס על הצופה המון פלאשבקים, יש לא מעט סדרות שנופלות בחלק הזה וזה פשוט פוגם בהנאה של הצפייה. הדמויות עברו תהליך התבגרות גם חיצונית וגם פנימית וזה משהו שתרם מאוד להנאה שלי, באופן כללי אני הרגשתי נימה די בוגרת יותר בעונה הזאת מבשאר העונות וזה מצוין בעיניי. העלילה ממשיכה את הקו של העונה הקודמת, ומלאה במסתורין.

עוד יתרון לעונה הזו, זה שבשונה מעונות קודמות שכמעט בכל עונה התווספו עוד ועוד דמויות. כאן נשארו כמעט אותן דמויות כמו בעונה השלישית אולי תוספת של עוד כמה דמויות בודדות אבל בגדול, מדובר באותן הדמויות וזה עוד משהו שאני אהבתי כי בעונות הקודמות זה הרגיש לי עמוס מידי לעקוב אחרי כל כך הרבה דמויות. העונה הזאת לדעתי טובה יותר מקודמותיה, לא יודעת להסביר מצאתי את עצמי מרותקת אליה הרבה יותר, וגם כאן היו לא מעט רגעי מיינדפאק שהשאירו אותי פעורת פה ולא מאמינה למראה עיניי, ואני אוהבת שסדרות גורמות לי לכאלה תחושות חזקות.

הסדרה הזאת זכתה לביקורת מאוד מעורבות, או שאהבו אותה מאוד או שלא אהבו אותה בכלל. אני אישית, אהבתי אותה מאוד מתחילתה. כן היו לא רגעים פחות טובים בעונה הראשונה אבל בגדול נהניתי ממנה, ובמיוחד מהחלק הראשון של העונה החדשה והאחרונה, ואני כבר מחכה ומצפה לחלק האחרון שלה. אז אם אתם מאלה שאהבו את העונות הקודמות וחיכיתם במתח לעונה החדשה אני ממליצה לכם לרוץ לצפות בעונה הזו. 


הצטרפו לקבוצת הפייסבוק של הבלוג, ותוכלו לדון בכל הנוגע לתכני צפייה. לקרוא עוד חוות דעת. ולהתעדכן.
חפשו "קול הטלוויזיה" בפייסבוק או הכנסו לקישור הבא :
https://www.facebook.com/groups/3293414747568852




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדוב - The Bear - ביקורת עונה.

אבודים - Lost

התייר - The Tourist