פיסמייקר - Peacemaker

אוהבים לקרוא ביקורות ולדון על תכני צפייה? מוזמנים לקבוצת הפייסבוק של הבלוג ״קול הטלוויזיה״ , ותוכלו לדון בכל הנוגע לתכני צפייה. לקרוא עוד חוות דעת, ולהתעדכן בכל החדשות בתחום הטלוויזיה והקולנוע.

חפשו "קול הטלוויזיה" בפייסבוק או הכנסו לקישור הבא : 
https://www.facebook.com/groups/3293414747568852




שנה שלמה עברה מאז יצאה הסדרה המדוברת "פיסמייקר" ל HBO MAX. ואני כאחת שלא מנויה לסטרימינג ונגד צפייה פיראטית, המתנתי עד שתהיה לי הזדמנות לצפות בה, ותודה לאל גם הצלחתי לא להיחשף לספויילרים. והנה, יממה לפני סיום שנת 2022, מצאתי את הסדרה הנפלאה הזו באמאזון פריים עם VPN לארה"ב. אני אנצל את ההזדמנות הזאת ואגיד שצפייה באמצעות VPN היא *לא* צפייה פיראטית! בכל מקרה ... אז כן. העברתי את השבת האחרונה של 2022 בצפייה מדהימה בסדרה הזו. ונהניתי מכל רגע.

הסדרה היא המשך לסרט "יחידת המתאבדים" של ג'יימס גאן, שגם אחראי על הסדרה. אין ספק כי מדובר בבנאדם גאון, אני אוהבת כל כך הרבה עבודות שלו בין אם זה ב DC ובין אם זה במארוול.
העלילה של הסדרה בגדול עוקבת אחרי כריסטופר סמית' (פיסמייקר) ששורד את אירועי הסרט "יחידת המתאבדים" הוא מגויס על ידי השליחים של אמנדה וולר כדי לטפל בתופעה הנקראת "פרויקט פרפר". זה בקצרה.

אם חשבתם שהסרט היה גרפי באיזשהי צורה, אז תרשו לי לומר לכם כי תחת HBO היה לגאן את כל החופש לעשות כרצונו, והוא אכן עשה זאת. מעבר לאלימות הגרפית המוצגת בסדרה, וכן, יש ממנה לא מעט. היא גם לא פוסחת על סצנת סקס אגרסיבית כבר בהתחלה. אני בעיקרון די רגישה לתכנים גרפים אבל כאשר עושים את זה טוב כפי שגאן עשה זה כן מצליח איכשהו לעבור חלק. והסדרה כולה כל כך מהנה וכיפית שזה באמת לא הפריע לי אפילו לשנייה. ג'ון סינה מגלם את דמותו של פיסמייקר נהדר, כל שניה שלו על המסך היא מעולה. אבל מי ששבה את ליבי היה חד משמעית דמותו של וויג'ילנטי, אני חושבת שאני קצת מאוהבת בדמות שלו, פרדי סטרומה באמת מדהים מדהים מדהים. איזו דמות מדהימה, משעשעת, בקיצור ללא ספק הדמות האהובה עלי בסדרה, הוא פשוט כוכב. לגבי שאר הדמויות היו טובים וגם היו כאלה שפחות הצלחתי להתחבר אליהן. העלילה כתובה ועשויה בצורה נהדרת, מעניינת, היא מלאה בהומור, מצאתי את עצמי צוחקת ללא הפסקה לאורך 8 הפרקים של הסדרה, ואני כאחת שמתלהבת מרפרנסים באתי על סיפוקי כי הסדרה הזו מלאה בכאלה. וגם בהופעות אורח מעולות, אבל בנוסף לכל ההומור שלה, היא גם מאוד מרגשת. יש בה סצנות שגרמו לי לדמוע, ולא פעם אחת. הסיפור של פיסמייקר שמוצג בסדרה גרם לי להזדהות איתו מאוד, וזה בין הדברים שהופכים את הסדרה הזאת לכל כך נהדרת, הקצב שלה מעולה, לאורך הפרקים יש גם מוזיקה נהדרת שאני אישית אהבתי מאוד, אבל גולת הכותרת בהחלט - הפתיח המושלם! אני הולכת מהיום והלאה לפתוח כל בוקר שלי עם הפתיח הזה. בכל תחילת פרק הרצתי את הפתיח בחזרה להתחלה לפחות 2-3 פעמים, אחד הפתיחים היותר מעולים שיצא לי לראות השנה.
לסיכום - מדובר בסדרה מדהימה ומהנה מאוד, שאם הייתי צופה בה לפני היא ללא שום ספק היתה נכנסת לרשימת 10 הסדרות שלי ואפילו ממוקמת לדעתי בטופ, כי הוא כזו נהדרת.





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדוב - The Bear - ביקורת עונה.

אבודים - Lost

התייר - The Tourist