אמילי בפריז - עונה שלישית.

אמילי בפריז היא מהסדרות שהיו צריכות עונה אחת וזהו. אבל משום מה, נטפליקס חידשו אותה לא רק לעונה שלישית אלא גם לרביעית. את היממה האחרונה העברתי בצפייה בעונה החדשה שעלתה השבוע לנטפליקס, ותרשו לי לומר לכם, אחרי שלוש עונות, אמילי עדיין לא יודעת צרפתית.

בקצרה על העונה החדשה, ממש בקצרה. במשפט אחד : אמילי עדיין ממשיכה לקבל החלטות גרועות, ולא רק היא.

לא הכל רע, אני מבטיחה! אז בואו נתחיל ממה שכן טוב ולמה בעצם כן לצפות בה.
היה לי שבוע מאד קשה, וחיפשתי סדרה להיזרק איתה בספה ולנתק את המוח לכמה שעות. אז אם אתם מחפשים סדרה לניתוק המוח ולהנות ממנה למרות שהעלילה שלה מטופשת, אמילי בפריז עונה על ההגדרה הזו. אולי הדברים הלא הגיוניים והמטומטמים שיש בה הם אלה שהופכים את העונה הזו למצחיקה ומהנה במידה מסוימת. הנופים של פריז הם עוד סיבה שהצלחתי להנות מהעונה הזו, בהחלט התרשמתי מהצילום. וזה דבר שהיה ניכר כבר מהעונה הראשונה. אין ספק שהקלילות של הסדרה הזו היא אחת מהיתרונות שלה. אם לא תיקחו אותה ברצינות, וכאמור תכבו את המוח אתם תהנו ממנה. בנוסף, כיף שוב לראות את הקאסט של הסדרה הזו. השחקנים באמת נהדרים והכימיה בניהם מעולה.
אבל בואו נדבר קצת על מה שפחות טוב בעונה הזו. והדבר הראשון שאני שמה עליו את האצבע שלי זה האופנה המחרידה! חלק מהתלבושות שם ממש גרמו לי לכאב בעיניים. נראה כאילו מעונה לעונה התלבושות רק הולכות והופכות ליותר נוראיות, מישהו צריך לפטר שם את האחראיים לתלבושות האלה. נעבור לדבר הבא, גברת אמילי זו לא עונה ראשונה שלך, וגם לא שניה שלך, כמה עונות עוד ידרשו כדי שתדעי לדבר צרפתית? אם אני הייתי מבלה בפריז שלוש שנים בטוח היתי מצליחה לחבר יותר ממשפט אחד, מה קורה?. בכל מקרה, כפי שהבנתם מדובר בעלילה שכתובה לא טוב, הכל מאוד מאוד מבולגן ולא ברור. אם כבר בחרתם ללכת על עונה שרובה עוסקת בקבלת החלטות, למה שמישהו שם שאחראי על הסדרה הזו לא יקח החלטה לעשות סיפור שלפחות יהיה קצת הגיוני. באמת שבשלב הזה אני לא יודעת למה היינו צריכים עונות נוספות. העונה הראשונה היתה כל כך מהנה, אהבתי אותה מתחילתה ועד סופה, ללא ספק עונה ממתק, ומבחינתי זה יכל להסתיים שם, כי העונה השניה אומנם התחילה באותו הקצב אבל גם היא לקראת סיומה הפכה לפחות הגיונית. אבל נו, למרות כל הטירלול הזה המשכתי לצפות בה עד הסוף ועוד להנות על הדרך.



הצטרפו לקבוצת הפייסבוק של הבלוג ״קול הטלוויזיה״ , ותוכלו לדון בכל הנוגע לתכני צפייה. לקרוא עוד חוות דעת, ולהתעדכן בכל החדשות בתחום הטלוויזיה והקולנוע.

חפשו "קול הטלוויזיה" בפייסבוק או הכנסו לקישור הבא :
https://www.facebook.com/groups/3293414747568852



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדוב - The Bear - ביקורת עונה.

אבודים - Lost

התייר - The Tourist