התייר - The Tourist

זמינות: YES VOD


לא קל להיות בנאדם שפועל רוב הזמן אימפולסיבית, אני עושה דברים ולרוב חושבת עליהם רק אחר כך ומגלה שהייתי צריכה לגלות קצת סבלנות ואז זה היה משתלם לי. 
גם פה, עם הסדרה התייר, שמתי פליי על הפרק הראשון ואחרי שהפתיחה עשתה לי ממש לא טוב, סגרתי את הפרק. והחלטתי שזהו, היא לא טובה ואני לא אהבתי, זנחתי לגמרי את האימרה שאני בעצמי אומרת אותה לא מעט פעמים לאנשים "לא שופטים סדרה על פי פרק הפילוט שלה" ומה גברת ליטל עשתה? סקלה את הסדרה על סמך ה15 דקות הראשונות שלה. נו נו ליטל, ילדה רעה! 


אבל בואו נדבר רגע על ה15 דקות האלה מבלי לעשות ספויילרים כלל. 
אני כבר אגיד, שסיכוי מאוד גדול שכל מי שיראה את הסצנה הזו יגיד לעצמו "מה היא רצינית? זה מה שעשה לה לא טוב?", אבל כן, יש דברים שיכולים לגרום לי לתחושות לא טובות שלרוב האנשים זה יעבור כאילו כלום, אז לכן תמיד חשוב שאתם תשפטו בעצמכם את הסדרה. 
הדקות הראשונות שלה באמת עשו לי לא טוב, ברמה שהיא גרמה לי ליטרלי לרעוד. זה לא היה תגובה של פחד, אני בעצמי עוד לא יודעת לומר מה זה בדיוק. אבל סגרתי את הפרק והחלטתי שאני לא חוזרת אליה, אימפולסיבית אמרנו? 
בכל אופן, חזרתי אליה יומיים אחר כך כי אמרתי לעצמי ששפטתי אותה מוקדם מידי ולא יכולתי לחיות עם העובדה שיש פרק שלא סיימתי אותו, אז הפעלתי את הפרק שוב וסיימתי אותו גם, והאמת.. הנה אני, ליטל מתוודה בפניכם שהיא טעתה, כי ההמשך התגלה כאחלה ממש, המשכתי אחרי זה לפרק השני וגיליתי שהוא באמת טוב. 
היום, אחרי שהשלמתי את ארבעת הפרקים הנותרים (כן יש לעונה הראשונה 6 פרקים וככול נראה צפויה לה עונה נוספת), ומדובר בסדרה טובה, שגרמה לי לצפות בארבעת הפרקים האלה ברצף, ללא הספקה כלל. 


העלילה של הסדרה עוסקת באדם שמתעורר בבית החולים ללא שום זיכרון לגבי מי הוא ומה קרה לו, ומנסה לחבר את הרמזים היחידים שיש ברשותו כדי לגלות את זהותו. זה בקצרה. 


אתחיל מזה שיש פה ליהוק נהדר, מי שמגלם את אותו האדם הוא ג'יימי דורנן (לעד יהיה עבורי כריסטיאן גריי) שמשחק בצורה נפלאה כל כך, הכניסה שלו לדמות מעולה, וזה היה באמת כיף לצפות בו בסדרת המתח הזו. מי לוקחת חלק בקאסט הזה היא דניאל מקדונלד, ששיחקה גם בסרט הנהדר קופסאת הציפורים. היא מקסימה ושובה את הלב. ומגלמת את הדמות שלה בצורה נהדרת. כך גם שלל הדמויות המשניות שמופיעות לאורך הפרקים, כולם ללא יוצא מן הכלל מצוינים. 


העלילה באמת מותחת, והשאירה אותי דרוכה לאורך כל הפרקים. המון דברים לא צפויים קרו לאורך הפרקים, ואני חושבת גם שמשהו בהיותה קצרה דווקא תורם לכך, כי אם היה מדובר במשהו הרבה יותר ארוך זה יכל להימרח ולאבד מהעניין שלו. אני אהבתי את המיקוד הזה לא היה שום בריחה מהעלילה העיקרית. 
הפרקים ללא ספק היו טובים מאוד, אבל אם אני צריכה לנקוט בפרק אחד שהתעלה על כולן הוא ללא ספק הפרק האחרון, שהיה פשוט מדהים. 
בדיוק פרק הסיום שעונה כזאת הייתה צריכה. 


לסיכום - אני כל כך שמחה שהחלטתי לתת לה עוד הזדמנות, ולמרות שאמרתי שפעם הבאה אני לא אהיה כזאת אימפולסיבית אני יודעת שאכנע וכן אהיה אבל, אני יודעת שהמצפון שלי במילא לא יתן לי להשאיר ככה פרק פתוח. 
הסדרה הזו מעולה, ואני שמחה מאוד שהיא נמצאת ביס ויאודי ועוד אנשים יוכלו להנות ממנה, כי היא באמת מותחת, וטובה. ואני מאד ממליצה לכם לצפות בה. ובהחלט מרשה לכם להגיד לי כמה קיצונית הייתי כשתצפו בהתחלה שלה, זה אכן מגיע לי!  


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדוב - The Bear - ביקורת עונה.

אבודים - Lost