שי-האלק עונה 1 פרק 8 - מכיל ספויילרים.

כפי שאתם יודעים כבר - הסקירה הבאה תכלול ספויילרים מהפרק החדש שעלה היום (6.10) לדיסני פלוס - אם לא צפיתם עד כה בפרק. הקריאה באחריותכם בלבד! 

==================================================================


כן כן, אני יודעת שזה הפרק שלו חיכיתם. אני יודעת שכול ההייטרים של שי-האלק רק רצו לקבל את מנת ׳׳דרדוויל׳׳ ולסיים עם הסדרה הזאת. ובכן, אנחנו לא ניגע בשום חלק ממאט מורדוק! בשום חלק! ג׳ניפר וולטרס עשתה זאת בשביל כולנו, ולכן לא נדבר בכלל.. סתם נו... על מי אני עובדת. ברור שנדבר על דרדוויל אבל לפני כן, בואו נלך לתחילת הפרק.

אז הפרק נפתח בהופעת אורח של עוד דמות מהקומיקס והוא :
- וינסנט פטיליו/ליפ-פרוג - הוא כפי שניחשתם כבר בטח, הופיע לראשונה בגיליון Daredevil #25 משנת 1966. והוא הובס על ידי דרדוויל.
בעקבות טעות בייצור החליפה שלו הוא מגיע לשי-האלק שתייצג אותו בתביעה נגד לוק ג׳ייקבסון הלא הוא - מעצב האופנה של שי-האלק. שלא מרוצה כלל מהעניין. 
ניסיונותיה הכושלים של שי-האלק לרדת מהתיק הזה מביאים אותה לבקש מג׳ייקבסון להודות בתקלה בחליפה של ליפ-פרוג וכשזה מסרב לעשות כך, הוא גם מודיע כי לא יעצב לה את שמלת הגאלה שלה וגם העניין הולך למשפט. 

אתם כבר בטח ניחשתם מי עורך הדין שייצג את לוק בתביעה, נכון ?! כן, אז מאט מורדוק בכבודו ובעצמו מגיע ומתייצב במשפט נגד שי-האלק. 
עכשיו בואו נודה באמת - בסדר ?! אני אוהבת את שי-האלק. אני אוהבת את הסדרה. והעוול שעושים לה ברשת פשוט עושה לי רע, באמת. 
אבל היה לי מאוד קשה לא למחוא כפיים ברגע שמאט הופיע. הפרק הזה נתן למעריצי הדמות את כל מה שיכל לתת. החל מסצנת מסדרון - מ.ו.ש.ל.מ.ת ועד המנגינה המוכרת והידועה מהסדרה שלו. ובואו נדבר על תלבושת כל כך מדהימה אני אהבתי אותה מאוד. 
הקרב בינו לבין שי-האלק היה פשוט מספק בצורה בלתי ניתנת לתיאור. 
עם כל אהבתי אליה ואל הסדרה הזאת הוא ללא ספק גנב את ההצגה. 

אז בסצינה האחרונה של הפרק - אנחנו מגיעים לאירוע הגאלה של שי-האלק.
שבו היא מקבלת את הפרס ועוד עורכות דין אחרות. אבל אז - מגיעה התרחשות שבה נחשפים כל חייה האישיים על המסך הגדול. כולל הלילה ההוא שהייתה עם ג׳וש.
וכאן ליבי ממש יצא אליה.
שי-האלק מתחילה לכעוס מסיבה מאוד מוצדקת והזעם שלה פשוט משתלט עליה וכל ההאלקית שבה יוצאת החוצה כשהיא הורסת כל דבר שעומד בפניה.

עכשיו - עם כל הפאן וההתרגשות שהיתה לי סביב הפרק הזה. ואני ללא ספק הולכת לחרוש עליו בימים הקרובים לא מעט. נשים בצד את דרדוויל לרגע. מעציב אותי שגם כאן לא היתה שום התקדמות עלילתית. אנחנו שבוע הבא מתקרבים לפרק האחרון. ויש לי הרגשה שהסדרה הזו תגיעה לסיומה מבלי לענות על לא מעט שאלות שיש לי. והפרק האחרון ירוץ מבלי לסגור פינות ואם הוא יסגור את הפינות זה יהיה מהר מידי.
נותר לי רק לקוות שהפרק האחרון יהיה טוב מבחינה עלילתית ויסגור את הקצוות שעדיין נשארו פתוחים. בסופו של דבר מדובר בפרק כיפי ומהנה. מלא בהומור כמו שהסדרה ידעה להביא עד כה. רגעי שבירת הקיר הרביעי שלה מעולים מעולים ממש גם בפרק הזה.
עד כאן - אני הייתי אני ונתראה בפרק האחרון של הסדרה בשבוע הבא.

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק של הבלוג, ותוכלו לדון בכל הנוגע לתכני צפייה. לקרוא עוד חוות דעת. ולהתעדכן. 
חפשו "קול הטלוויזיה" בפייסבוק או הכנסו לקישור הבא : 
https://www.facebook.com/groups/3293414747568852







תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדוב - The Bear - ביקורת עונה.

אבודים - Lost

התייר - The Tourist