בית הדרקון - עונה 1 פרק 8. - מכיל ספויילרים.

הסקירה הבאה תכלול ספויילרים מרובים מהפרק החדש שיצא היום (10.10). אם עדיין לא צפיתם בפרק. הקריאה מכאן והלאה באחריותכם.

==================================================================



מה אני אגיד לכם? הפרק הזה גרם לי בעיקר לכאב לב. כל הפרק והדמות היחידה שהיה אכפת לי ממנה בשלב הזה היה - המלך וייסריז. כאב לי עליו לאורך כל הפרק. ורגע השבירה שלי הגיע בכניסה שלו לאולם. אני בכיתי ללא שליטה בסצנה הזאת.
לא התחברתי אליו כל כך בפרקים הראשונים. אבל ככול שהפרקים התקדמו לאט לאט התחברתי אליו יותר ויותר כשבפרקים האחרונים ליבי פשוט התאהב בו. והפרק הזה בכיתי בלי סוף אפילו כשהזהירו אותי שזה מה שיקרה. כמה שהכנתי את עצמי כבר לרגע הזה לא חשבתי שככה אתייפח מבכי. באמת הופתעתי את עצמי, כי הרי כבר ידעתי שהרגע הזה יבוא בעקבות הקריאה של הספר "אש ודם". ולמרות זה כאב לי עליו מאד.

בכל אופן, כפי שהבנתם גם בפרק הזה קפצנו כמה שנים קדימה. מי שהיו ילדים בפרק הקודם התבגרו ונחשפנו לגרסא בוגרת שלהם. התווספו עוד ילדים (היי רהאינירה, מה קורה מותק? כמה ילדים עוד תביאי?). בכל מקרה, הפרק הזה סובב בעיקר סביב מי יזכה להיות היורש של דריפטמארק בעקבות זה שקרוליס נפצע. אחיו (המעצבן מאד יש לומר) טוען שהוא זכאי להיות היורש. בעוד כשהוא קורה לילדיה של רהאינירה ממזרים. ודיימון כיאה לדיימון פשוט ערף את ראשו. חייבת לומר שפצחתי במחיאות כפיים בסצנה הזאת. חיכיתי שזה כבר יקרה ויגאלו אותנו מעונשו של זה.

אליסנט - זה נראה אחרי הפרק הזה כאילו הפתרון שלה לכל בעיה זה פשוט לתת חליטת תה. ופוף הבעיה נפתרת. אני צריכה להתקשר אליה שתתן לי את המתכונים לחליטות האלה, הבעיות שזה יפתור לי.
בכל מקרה - למרות כל זה אני עדיין אוהבת את הדמות הבוגרת הזאת שלה מאשר הצעירה. אהבתי שהיא סטרה לבן האידיוט שלה על מה שעולל לנערה הצעירה. בחיי, אם כמה שבספר לא סבלתי אותו מסתבר שבסדרה הזאת אני אפילו עוד יותר לא סובלת אותו.
אבל היא התמודדה עם הפרחח כמו שצריך ובכללי אני אוהבת את האופי החזק שלה.
סצנת הארוחה המשפחתית.
אומנם, כן. היו לי ציפיות מהסצנה הזאת כי באמת שהתפללתי בדיימון ישלוף את החרב שלו ויערוף גם את ראשו של אאימונד. כי כמו אחיו גם הוא בלתי נסבל. צמד האחים מעוררים בי כעס
בכל פעם שאני רואה אותם על המסך.

לסיכומו של פרק - כפי שציינתי כבר, כואב לי על וייסריז. ובאמת שחבל עליו. הנחישות שלו שהבת שלו היא היורשת שלו מעוררת הערצה.
אני מחכה מאוד לראות כבר את ההתרחשויות ב 2 הפרקים האחרונים של העונה.
עד אז - אני הייתי אני ונתראה בפרק של שבוע הבא.


הצטרפו לקבוצת הפייסבוק של הבלוג, ותוכלו לדון בכל הנוגע לתכני צפייה. לקרוא עוד חוות דעת. ולהתעדכן. 
חפשו "קול הטלוויזיה" בפייסבוק או הכנסו לקישור הבא : 
https://www.facebook.com/groups/3293414747568852 







תגובות

  1. זה חליטה זה אופיום... אתה רוצה מתכון? זה קשור בפרג

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדוב - The Bear - ביקורת עונה.

אבודים - Lost

התייר - The Tourist