בית הדרקון - עונה 1 פרק 9. - מכיל ספויילרים.

הסקירה הבאה תכלול ספויילרים מרובים לפרק החדש. - מי שלא צפה עד כה בפרק - הקריאה באחריותכם בלבד!

=============================================================



נו, מה עוד אפשר לומר שעוד לא נאמר?
אתחיל מזה - שזה לא היה כזה פרק 9 שגרתי כמו שאנחנו הורגלנו. אבל עדיין, היתה לא מעט דרמה. וסיום הפרק היה מדהים בעיניי!
אתחיל עם זה שוייסריז חסר לי בפעם הזה. אני עדיין לא התאוששתי מאירועי הפרקים הקודמים ואנחנו נמצאים במרחק של שבוע מהפרק האחרון לעונה הזאת.
הכניסה שלו עוד חקוקה לי בזיכרון. וגם רהאינירה ודיימון היו חסרים לי בפרק הזה. אבל החיסרון שלהם ברור כי הרי הפרק של היום נקרא ׳׳המועצה הירוקה׳׳. ובכן, התכוננו לרגע הזה אחרי שראינו את המלך היקר שלנו מת. אליסנט נכנסה למרוץ נגד הזמן למצוא את בנה כדי להכתיר את למלך.
אבל - הבחור לא מעוניין, חצי פרק הממלכה עסוקה בלחפש את הפרעוש שהיה עסוק במחבואים. כל זה כי הוא לא רוצה להיות המלך. אבל מי כן רוצה? ניחשתם נכון, אאימונד. אחיו חסר העין, האמת קצת קשה לי לדמיין אותו כמלך אבל שיהיה. מזל שלפחות בשלב הזה התמזל מזלנו ולא נראה אותו כמלך.

כבר הבנתם מהסקירות של הפרקים הקודמים כמה אני אוהבת את הנאמנות לספר, נכון?
ובכן, החלק הזה של הפרק מתרחש בצורה כמעט זהה לספר. איך כול המשרתים נכלאים, החיפוש אחר אאיגון, ואני פשוט התרגשתי, באמת. אני מתרגשת מאוד כשאני רואה סצנות כאלה שמתרחשות בדיוק כפי שמתואר בספר.
ימין המלך - שולח 2 מהשומרים לחפש אחר אאיגון ובמקביל אליסנט שולחת את סר קריסטון ואאימונד גם לחפש אחר האח. כשאלה מוצאים אותו - אאיגון מתחנן בפניי אחיו שישחרר אותו ויתן לו לעלות על ספינה ולברוח. אבל, כמו ילד שמסור לאימו הוא וקריסטון גוררים אותו לאימו. כמובן לא בלי להילחם באחד מהשומרים שנשלחו בידי ימין המלך.
2 השומרים הם אחים - כשהאחד עושה בדיוק מה שביקשו ממנו והשני לא כל כך שלם עם הבגידה שמתרחשת.

ובואו נדבר על זה רגע - המועצה התכנסה כדי לדון בהכתרה חשאית של אאיגון. אני כל החלק הזה חשבתי לעצמי ׳׳ ואי ואי מה שרהאינירה תעשה לכם!׳׳ וחלק מהמצחיקים שבחבורה אפילו חשבו להרוג אותה ואת דיימון. אליסנט נחושה להציב תנאים לרהאינירה, כאלה שהיא לא תוכל לסרב להם לטענתה. נשמה, בואי - את הולכת להכתיר את הבן שלך על דעת עצמך ולגנוב מהבחורה את הכתר - כשהיא היורשת! אני מחכה לפרק הבא כל כך לראות כבר את ׳׳מחול הדרקונים׳׳ מתחיל. 

בואו נחזור רגע לשומרים - האחים החמודים מתפצלים אחרי ויכוח קטן של מה נכון ומה לא. בעוד האחד נאמן לימין המלך השני הולך ולוקח את ראייניס הכלואה בחדרה ומפלח אותה מהארמון - מה שכמובן מתפקשש והשניים מתפצלים כהמולה הדוהרת לכיוון ההכתרה של אאיגון הצעיר. ראייניס הולכת עם הזרם - כולם מגיעים להיכל לצפות בהכתרה וזאת בזמן שכולם עסוקים הולכת בשקט בשקט אל עבר הבור בו נמצאת מיליס הדרקונית שלה.
על פניה של אליסנט כמובן עולה חיוך כאשר הבן החמוד שלה מוכתר כמלך ושניות לאחר מן האדמה פורצת החוצה ראייניס על גבה של מיליס ! כמובן שמספר לא קטן של אנשים מתים במהלך הזה. אבל הרשו לי לומר לכם שמדובר בסצנה אחת החזקות שראיתי לאחרונה.
חשבתי לעצמי באותו רגע - ׳׳דראקאריס׳׳ אחד והיא צולה את כל הירוקים החיים בסרט האלה. אבל אז הסדרה היתה מגיעה לסיומה ומה עשינו בזה? שום דבר!!!!!

עכשיו בואו נדבר שניה על הדבר המקריפ של הפרק הזה. - לאריס!
אם בפרקים הקודמים היתה לי סלידה ממנו בצורה המקריפה שהוא מסתכל ומדבר עם המלכה. הפרק הזה הוא העביר לי ממש תחושת גועל - שייקח את עצמו ואת הפשיט המוזר הזה שיש לו לרגליים וייגאל אותנו ממנו. התעייפתי - ראיתי אותו יום מידי לעונה שלמה בפרק הזה.

בכל אופן, יש לנו מלך גבירותיי ורבותיי! וכדאי שתכינו את עצמכם טוב טוב לפרק 10 ! כי הפרק הזה הולך להתחיל את המלחמה שלשמה התכנסנו כאן! מחול הדרקונים קרב ובה.
אני לא יודעת איך אני הולכת להמתין עכשיו שבוע. צפיתי בטריילר של הפרק הבא ופשוט צהלתי ממנו. אז חברים יקרים - אנחנו נתראה כאן בעוד שבוע לדבר על הפרק האחרון לעונה הראשונה של ׳׳בית הדרקון׳׳. עד אז - אני הייתי אני ונתראה בשבוע הבא.

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק של הבלוג, ותוכלו לדון בכל הנוגע לתכני צפייה. לקרוא עוד חוות דעת. ולהתעדכן.
חפשו "קול הטלוויזיה" בפייסבוק או הכנסו לקישור הבא :
https://www.facebook.com/groups/3293414747568852






תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדוב - The Bear - ביקורת עונה.

אבודים - Lost

התייר - The Tourist