בית הדרקון - עונה 1 - פרק סיום עונה. - מכיל ספויילרים

הסקירה הבאה תכלול לא מעט ספויילרים לפרק סיום העונה של "בית הדרקון" וגם לשאר הפרקים בעונה, אם לא צפיתם בסדרה עד כה או בפרק הסיום - הקריאה באחריותכם בלבד.

============================================================================


פרק הסיום הזה לא הרגיש כמו פרק סיום, בסצנה האחרונה שבה נוגע לרהאינירה כי בנה והדרקון שלו נרצחו, בשוט אחד אחרון אני רואים את זעמה וכי החל מנקודה זו יתחיל מה שנקרא "מחול הדרקונים". המלחמה עוד לא התחילה אומנם, אבל כבר גבתה חיים של דרקון אחד, ובן טארגאריין או שבעקבות הלידה השקטה שחוותה רהאינירה אפשר לומר 2 טארגאריינים. בואו נדבר על ההתחלה של הפרק, רייניס רייניס רייניס, כול שהיית צריכה לעשות כדי למנוע את המלחמה הזאת היה סך הכל "דראקריס" אחד, אבל על הטעות הזאת דבר דיברנו בפרק הקודם, רייניס מגיעה לבשר לרהאינירה על מות אביה ועל כך שגנבו ממנה את הכס. אם נאמר את האמת אני ציפיתי כבר בשלב ההתחלה שהיא תעלה גב הדרקון תתחרפן ותשרוף את כל מעלה המלך, הא רגע, התבלבלתי לרגע בטארגאריינית אבל בכל מקרה בניגוד למה שצפיתי היא היחידה שהפגינה איפוק כפי שציינה רייניס בפני בעלה בזמן שכולם מייעצים לה לפתוח במלחמה, ואני מאוד אהבתי את הפגנת האיפוק הזו, אם אתם שואלים אותי אחרי הפרק הזה אני לגמרי טים רהאינירה, וליבי פשוט יצא אליה בסצנת הלידה השקטה כל שרציתי היה פשוט להכנס למסך ולחבק אותה, וגם אם הלבוש שלה הזכיר לכם מעט את הלידה השקטה של אמא שלה בפרק הראשון, זה לא מקרה כי היא אכן לבשה את אותו הביגוד שאמא שלה לבשה בזמן הלידה, הדמות של רהאינירה מצוינת וכובשת התאהבתי בה עוד בגרסא הצעירה שלה, שאפתנית יודעת מה היא רוצה, לוחמת כשצריך ופוליטיקאית כשצריך.
אז אחרי הלידה השקטה שלה ואחרי שהיא מכתירה את עצמה כמלכה אחרי שאריק מביא לה את הכתר, היא מכנסת את המועצה הקטנה שלה כדי לראות מי בעלי הברית שלה ומה הסיכויים שלה במלחמה אני שוב אומרת ומזכירה שתשימו לב כי לאורך כל הפרק רובם הגדול במכנה של רהאינירה לובשים שחור שכן היא מכונה "המלכה השחורה" כפי שתואר בשם הפרק האחרון היום. כאב לי מאוד לראות את הסצנה של לוסריס הצעיר שעשה כל שביכולתו להימנע מקרב מול אאימונד, אך אם תשימו לב תראו שגם אאימונד לא רצה להרוג אותו אך בואו לא נשכח את האימרה של וייסריז בפרקים הראשונים כשאמר לרהאינירה הצעירה שהמחשבה שהם שולטים בדרקונים היא אשליה וכאן אנחנו רואים בבירור את האימרה הזאת באה לידי ביטוי, לוסריס הצעיר לא פקד בשום צורה על הדרקון שלו לתקוף את וויגאר, שום מילת דראקריס לא נאמרה בחלק הזה, וגם אאימונד מצידו לא פקד על ווייגר לחצות לשניים ולאכול את לוסריס הצעיר. באמת שהסצנה הזאת גרמה לי להוריד לדמוע. ואיזה צילום נהדר כשהאירו את מפת השולחן, כל כך הוקסמתי מזה שבחרתי בזה כתמונה של הסקירה.

לסיכומו של פרק וגם סדרה - חיכיתי בציפייה כל שבוע לבואו של פרק חדש, נהניתי מאוד מהעונה הזאת, על אף שהמלחמה תתחיל בעונה הבאה רק כבר אין לי הסבלנות שהעונה החדשה תגיע, למרות שאני כבר יודעת מה יהיה אבל בכל זאת מחכה מאד.


תודה רבה לכל מי שעקב אחרי הסקירות השבועיות לסדרה, מקווה שנהניתם ממנה בדיוק כמוני ואם אתם רוצים להמשיך ולקרוא ולהתעדכן חפשו "קול הטלוויזיה" בפייסבוק או הכנסו לקישור הבא : 
https://www.facebook.com/groups/3293414747568852








תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדוב - The Bear - ביקורת עונה.

אבודים - Lost

התייר - The Tourist