הדוב - The Bear - ביקורת עונה.

ביום אחר, אולי לא הייתי שמה פליי על הסדרה המדוברת שהגיעה לדיסני פלוס מוקדם יותר החודש, אבל אחרי יום לא קל - בלשון המעטה - הייתי זקוקה לאסקפיזם, ו"הדוב" ענה בדיוק על כל מה שהייתי צריכה. בינג' קצר של ערב אחד, שהיה רצוף בהנאה.

הסדרה עוקבת אחרי סיפורו של שף בשם כרמי ברזטו (ג'רמי אלן וייט) שעבד במסעדות הכי נחשבות בעולם, וחוזר לביתו לנהל את מסעדתו של אחיו שהלך לעולמו.

מה שעניין אותי, זה מדוע הסדרה מתוייגת כקומדיה בדיסני פלוס, לא ראיתי בה שום דבר קומי ולו מעט, זו סדרת דרמה לכל דבר ועניין, ואם אתם אוהבים תוכניות אוכל סביר להניח שאתם תאהבו את "הדוב". לאור כל הביקורות המשבחות שהסדרה זכתה בהם מאוד סיקרן אותי לראות על מה כל המהומה, וקיבלתי החלטה ושמתי פליי על הפרק הראשון מבלי לחשוב יותר מידי, ותרשו לי לומר לכם - החלטה הטובה ביותר! מצאתי את עצמי מרותקת למסך מהפרק הראשון ועד האחרון, והסדרה הזאת היא בדיוק ההגדרה לבינג' מדהים, שמונה פרקים באורך ממוצע של חצי שעה כיסו ערב שלם אחד של בינג', ואני אהבתי כל חלק וחלק בה, דיאלוגים מדויקים שנעשים בצורה מצוינת שלא נמרחת מידי, הקצב של העונה הראשונה לוהט! בדיוק כמו שקורה במטבח, הדמויות מצוינות וחלקן אפילו נוגעות ללב. היא מלאה באדרנלין מהפרק הראשון, היא לא מכניסה אותנו לאט ובזהירות לסיפור, היא נותנת לנו את כל כולה ומראה לנו כמה היא נפלאה מהשניה הראשונה. אומנם כן, חיפשתי משהו קליל להעביר איתו את הערב ומצאתי את עצמי נכנסת לסיר לחץ אחד גדול אבל הייתי כל כך דבוקה למסך שהיה פשוט קשה לי לעצור. בחלק מהפעמים הרגשתי כאילו אני חוטפת את הצעקות במטבח והתחלתי להילחץ, היא ללא ספק אינטנסיבית אבל מדהימה ומרתקת בכל צורה אפשרית. וכל זה לא היה עובד בצורה כה נהדרת אם השחקנים לא היו מביאים רמת משחק יוצאת דופן, להביא את הצופה למקומות כאלה ולתחושות כאלה דורש משחק יוצא מן הכלל וכך באמת כל השחקנים מביאים את עצמם אל הדמות אותם הם מגלמים בצורה מעולה. היא נוגעת לא רק בכל הקשור לניהול ותיחזוק מסעדה אלא גם על דברים הרבה יותר עמוקים - כמו התמודדות עם אובדן, וגם התמכרויות, העומק שהסדרה הזאת מגיעה אליה ובצורה מדויקת מאד הרשימו אותי, היא נוגעת בנושאים חשובים ומעבירה אותם לצופה בגישה כמה שיותר קלילה, ואני כבר מחכה ומצפה לעונה השניה (שכבר הוזמנה) בקוצר רוח.

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק של הבלוג, ותוכלו לדון בכל הנוגע לתכני צפייה. לקרוא עוד חוות דעת. ולהתעדכן. 
חפשו "קול הטלוויזיה" בפייסבוק או הכנסו לקישור הבא : 
https://www.facebook.com/groups/3293414747568852





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אבודים - Lost

התייר - The Tourist