שי-האלק - פרק אחרון! מכיל ספויילרים.

הסקירה הבאה מכילה ספוילרים! אז אם לא צפיתם בפרק החדש ואתם כאן, תישאו בתוצאות!

=============================================================



איזה פרק סיום! גאונות לשמה!
קווין פייגי פשוט צחק לכל ההייטרים של הסדרה בפנים! הבנאדם פשוט גאון. אין מה לעשות, טרולים באינטרנט קיימים בכל מקום ובכל יקום גם בשלנו וגם ב MCU מסתבר.
רק מוח גאוני יכול לחשוב על פרק ביום כזה. אין לי מילים אחרות לתאר את מה שקרה בפרק הזה חוץ מגאונות.
הסדרה הזאת חטפה כל כך הרבה ביקורות רעות מאז יצא פרק הבכורה שלה. השמיצו אותה, ירדו עליה, וכמובן שלא יכלו מבלי לציין ש"מארוול גרועים". ועדיין אותם טרולים ממשיכים לצפות בסדרה, להכניס למארוול כסף.
אבל מה הם לא הבינו מהסדרה הזאת? הם לא הבינו שהנבלים בסדרה הזאת הם בעצם הם!
מרבית מהביקורות על הסדרה הזאת זה שהיא מציגה את המין הגברי כדושים. נכון?
מי עיקר האנשים שמבקרים/מתלוננים/משמיצים/יורדים על הסדרה הזאת? ובכן, אותם דושים. אני לא מתכוונת להתנצל על זה. כל כך חורה לכם לצפות בסצנת טוורקינג של כמה שניות? אל תיצפו!
עכשיו, שלא תבינו אותי חלילה לא נכון, טוב? אני לא מדברת על אותם אנשים שטוענים שהם לא התחברו לסדרה, לא אהבו אותה והפסיקו לצפות בה. לגיטימי לגמרי, כל אחד וטעמו האישי.
אני מדברת על אותם טרולים שמדברים כאילו הם מכירים את הדמות מהקומיקס, אבל הם בעצם לא. אלה שכול המטרה העיקרית שלהם היא להשמיץ אותה, לרדת עליה מבלי באמת להבין את הסיפור שלה.

ובכן, אז חלק מהפרק הזה עסק כאמור, בחבורת טרולים. ומי עומד בראש החבורה הזאת ? דוש אחד גדול! בחיי, עכשיו כשאני מסתכלת על זה, אני מאוד מאוכזבת מעצמי שלא עליתי על זה שזה הוא מלכתחילה. בכל מקרה, טטיאנה מסלני מדהימה מדהימה ושוב מדהימה. אמרתי את זה כבר, כן אני יודעת. אבל אני אגיד את זה שוב. מ ד ה י מ ה!
אני כל כך מקווה שנראה אותה בהמשך.
אני לא אפרט שוב את מאורעות הפרק מההתחלה ועד הסוף, כי אני עוד מתאוששת מהפרק המעולה הזה. אבל דיברנו על השאלות שנותרו, ועל כמה קווי עלילה. ושכולם נכנסים אחד אחרי השני, מה עושה ג'ן? ובכן, הולכת לפתור את זה! פונה ישירות למארוול סטודיו! ויורדת לשורש הבעיה. חרשתי על החצי השני של הפרק אין ספור פעמים. זה נעשה בצורה פשוט מדויקת וגאונית (כבר אמרתי?).
ההופעה של ברוס/האלק, ההופעה של טיטאניה, אבומניישן, (הקרב הקטן שלהם גרם לי לגיקזמה) הכל גרם לכאוס אחד שלם. וכל מה שקרה אחר כך, אהבתי אותו מתחילתו ועד סופו זה פשוט אחד לאחד כמו בקומיקס שלה וזה מה שאנשים שלא קראו את הקומיקס לא מבינים ולא יבינו. ואיך אפשר שלא לשמוח שקיבלו עוד ממאט מרדוק/דרדוויל.
הקפיצה לתפריט של מארוול בדיסני פלוס הבהיל אותי לשניה, הייתי כמעט בטוחה שיש אצלי איזשהי תקלה. וכמו שאמרתי - גאונות.
עוד רגע של WTF היה לי בחלק של הבן של ברוס, סאקר? כאילו... וואט?! אני בטוחה שנקבל הסבר לגבי זה, אבל עדיין.
ודיברנו לא מעט על רגעי שבירת הקיר הרביעי של הסדרה הזאת. אבל תרשו לי לומר לכם, שהיא לא שברה שום קיר בפרק הזה. היא פשוט ריסקה אותו!


בגדול - זה מה שיש לי לומר על הפרק האחרון.
אני מקווה מאוד שתהיה עונה נוספת או שנראה את הדמות המדהימה הזאת שוב על המסך שלנו בקרוב. מקווה שעד שזה יקרה טרולים ייעלמו מן העולם או לפחות לא נשמע מהם. אמן ומארוול יעשו לנו עוד סדרות כייפיות ומהנות כמו זו. ואני הייתי אני עד סדרת המארוול הבאה. ואם באלכם בכל זאת לשמוע ממני עוד קצת. הסקירות על בית הדרקון ממשיכות (רק אם אתם צופים בה! כי הן מכילות ספויילרים!).

ואם לא .... אז ... הצטרפו לקבוצת הפייסבוק של הבלוג, ותוכלו לדון בכל הנוגע לתכני צפייה. לקרוא עוד חוות דעת. ולהתעדכן.
חפשו "קול הטלוויזיה" בפייסבוק או הכנסו לקישור הבא :
https://www.facebook.com/groups/3293414747568852






תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדוב - The Bear - ביקורת עונה.

אבודים - Lost

התייר - The Tourist