ביקורת סרט - Werewolf by night.

בתקופה האחרונה חלק מהתוכן שמארוול מוציאים תופסים כיוון שונה ממה שאנחנו רגילים אליו.
הסדרה של "מון נייט" לצורך העניין עסקה בכל נושא הבעיות הנפשיות. "דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף" היה מעט אימתי. אלה כיוונים די שונים ממה שאנחנו רגילים לקבל מהאולפן.

בשבוע האחרון מארוול שיחררו ספיישל לכבוד ליל כל הקדושים "Werewolf by night" זה שמון נייט הופיע לראשונה בגיליון הקומיקס שלו.
הסרט הקצר מדבר על קבוצה של ציידי מפלצות שמתכנסת באחוזת בלודסטון בעקבות מותו של מנהיגם, כדי להשתתף בתחרות מסתורית וקטלנית על שריד רב עוצמה שיעמיד אותם פנים מול פנים נגד מפלצת מסוכנת. מי שעומד מאחורי הבימוי הוא מייקל ג'יאקינו שהוא גם המלחין של הספיישל.
אם לומר את האמת. מעט חששתי בהתחלה לצפות בו. יש לו ניחוח אימתי ואני כאחת מאוד פחדנית התלבטתי אם לצפות בו או לא. אבל מדובר בתוכן של מארוול ואהבתי יותר מידי גדולה לפרנצ'ייז. ובנוסף די ציפיתי שהוא ישוחרר כבר כי הקומיקס שלו מצוין ונהניתי ממנו מאוד.

ואני חייבת לומר לכם, נהניתי מהספיישל הזה מאוד! הייתי מרותקת אליו מתחילתו ועד סופו. אני לא קהל שבוי של שחור ולבן. חלק מהסיבה שלא התחברתי כל כך לפרקים הראשונים של ''וונדהויז'ן" היה בגלל שהם היו בשחור לבן. אבל כאן, הייתי כל כך דבוקה למסך שלא הרגשתי בכלל בזה. העלילה מצוינת ומעניינת, היא לגמרי עומדת בפני עצמה. כפי שציינתי האווירה אימתית אומנם אבל לא ברמה של קפיצות מבהלה או שלוליות של דם ועריפת ראשים או איברים אחרים. הכול נעשה במינון מדויק שכולם יוכלו לצפות בו ולהנות ממנו.

הקאסט בספיישל הזה מצוין. הוא כולל את לורה דונלי ("נשות הלעולם לא") המדהימה. הצפייה בספיישל לגמרי גרמה לי להתגעגע אליה. שחקנית עם יכולות משחק מצוינות וכובשת מהרגע הראשון. מי שמגלם את איש הזאב/ג'ק ראסל הוא גאל גרסיה ברנאל ("פיסת גן עדן"). התרשמתי מאוד ממנו, והוא גילם את הדמות בצורה טובה ומרשימה. הם מהבולטים מצוות השחקנים של הספיישל. ואלה מי שבעיקר משכו אותי וסיקרנו אותי.
כפי שציינתי ג'יאקינו אחראי גם על המוזיקה כאן. שמאוד מוסיפה לאווירה האימתית וגם בתחום הזה היא נעשת בצורה טובה ומדויקת שלא תגרום לצופים להירתע ולקפץ מבהלה.

לסיכום - מדובר בספיישל מצוין, נהניתי ממנו מאוד. ואני מקווה שנקבל מהאולפן עוד דברים בסגנון הזה. מדובר בקצת יותר מ50 דקות של הנאה עם סיפור מעניין ומרתק.


הצטרפו לקבוצת הפייסבוק של הבלוג, ותוכלו לדון בכל הנוגע לתכני צפייה. לקרוא עוד חוות דעת. ולהתעדכן.
חפשו "קול הטלוויזיה" בפייסבוק או הכנסו לקישור הבא :
https://www.facebook.com/groups/3293414747568852




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדוב - The Bear - ביקורת עונה.

אבודים - Lost

התייר - The Tourist