אתחול מחדש - Reboot.

ז'אנר הסיטקומים עמוס כיום בתכנים, יש בשפע מהז'אנר הזה, החל מהפופולרים ביותר "חברים" ו "המשרד" ועד לפחות כמו "רעבה לאהבה" ו "בייבי דאדי" (שאני אישית מאוד אהבתי). כמו שהבנתם יש המון - כך שמאוד קשה לקהל הצופים לא ליפול על סיטקום אחד שהוא יתחבר אליו.
"אתחול מחדש" הגיעה בשבוע האחרון לדיסני פלוס ישראל, ומי שעומד מאחורי היצירה שלה הוא היוצר של "משפחה מודרנית" סטיבן לויטן. "אתחול מחדש" באה לצחוק על כל התעשייה הזאת בלי הנחות, ובצורה טובה ומצחיקה.

הסדרה עוקבת אחרי תסריטאית צעירה שמחליטה להחיות מחדש סיטקום משנות ה2000, היא מגייסת את הקאסט המקורי ומשם אנחנו מקבלים הצצה אל מאחורי הקלעים של ההפקות האלה.
זה בקצרה כדי לא לספיילר יותר מידי.

התחלתי את הסדרה הזו בעקבות המלצה של חבר קרוב. ולמרות שהגעתי אליה עם מצב רוח מעט ירוד כבר אחרי הפרק הראשון המצב רוח התרומם ונשאבתי לבינג' מעולה שהפך לי את הערב למצחיק ומהנה ביותר. מעבר לכל ההומור שיש בה היא מרגשת, בסוף הפרק השני כבר מצאתי את עצמי דומעת. היא גם מלאה ברפרנסים לעולם הטלוויזיה, שזה באמת העלה לי חיוך על הפנים כשצפיתי בקטעים האלה על המסך. אהבתי את הבדיחות השנונות, ואת הדינמיקה בין הדמויות. העלילה שלה מצוינת, ואפילו הופתעתי לגדול על טוויסטים קטנים שהיו בה. בגלל שידעתי כבר שמדובר בסדרה עוסקת על כל עולם הטלוויזיה ובעיקר מתמקדת בז'אנר הסיטקום, מעט חששתי שאולי לא אצליח להתחבר אליה או להבין אותה אבל מסתבר שגם המעט שראיתי במהלך חיי הספיקו לי לגמרי כדי להנות ממנה ולהבין את חלק מהבדיחות והרפרנסים שהיו בה, אז לדעתי אם אתם רוצים באמת להנות ממנה ולאהוב אותה כמו שמגיע לה אתם צריכים להיות כאלה שכן ראו איזה סיטקום אחד או שניים בחיים שלהם.

הקאסט פה מעולה ממש, אהבתי באמת את כולם וזה קצת נדיר שאני מצליחה להתחבר לכל הקאסט לגמרי, אבל מי שנמצאת אצלי בטופ מבחינת הדמויות האהובות עליי היא השחקנית רייצ'ל בלום שמגלמת את האנה קורמן, ואוו אם אני אצפה בסדרה הזו שוב זה באמת יהיה רק בגללה, איזו נהדרת היא. אהבתי כל רגע ורגע שלה על המסך, והתאהבתי פשוט התאהבות מוחלטת בדמות שלה מהשניה הראשונה. עוד משחקים פה ג'ודי גריר, קיגן מייקל קי, פול רייזר, ג'וני נוקסוויל, וקאלום וורת'י. הם כולם נהדרים, הדמויות שלהם מצוינות וזה באמת כיף גדול שיש קאסט כזה טוב לסדרה.

לסיכום - תעשו לעצמכם טובה, אם אתם אוהבים סיטקומים אני ממליצה לכם בחום להתחיל לצפות בסדרה הנפלאה הזו שגרמה לי להתאהב בה. למי שפספס שציינתי למעלה הסדרה נמצאת בדיסני פלוס.

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק של הבלוג, ותוכלו לדון בכל הנוגע לתכני צפייה. לקרוא עוד חוות דעת. ולהתעדכן.
חפשו "קול הטלוויזיה" בפייסבוק או הכנסו לקישור הבא :
https://www.facebook.com/groups/3293414747568852




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדוב - The Bear - ביקורת עונה.

אבודים - Lost

התייר - The Tourist