סיכום השלב הרביעי ביקום הקולנועי של מארוול.

אז השלב הרביעי ביקום הקולנועי של מארוול הגיע לסיומו, ואיזה שלב זה היה! ואוו!
נכון לרגע זה מדובר בשלב עם הכי הרבה תכנים, יש לנו בשלב הזה גם סדרות וגם סרטים, חלקם מעולים וחלקם פחות. כאן דירגתי את הסרטים והסדרות מאלה שהכי אהבתי לאלה שפחות אהבתי. 
בנוסף, היה לי הכבוד להתארח בפודקאסט של מארוול + פודקאסט ולסכם את השלב הרביעי. מוזמנים לחפש בגוגל ״ מארוול + פודקאסט ״ או בקישור הבא ולהאזין : 


https://www.mrvvl.com/post/77-phase-4-summary?fbclid=IwAR0CV-Bm-VWiDG8LzGhnLuWY42hetBmxEjkC8rwUVeUaOHZckewWIIl0z3E


וכמובן מוזמנים להצטרפו לקבוצת הפייסבוק של הבלוג ״קול הטלוויזיה״ , ותוכלו לדון בכל הנוגע לתכני צפייה. לקרוא עוד חוות דעת, ולהתעדכן בכל החדשות בתחום הטלוויזיה והקולנוע.

חפשו "קול הטלוויזיה" בפייסבוק או הכנסו לקישור הבא :
https://www.facebook.com/groups/3293414747568852


אז נתחיל מדירוג הסדרות :

במקום השמיני - מיס מארוול.
זו אולי הסדרה שהכי התאכזבתי ממנה. היא התחילה טוב ואז פשוט התדרדרה מפרק לפרק, כן אהבתי את דמותה של קאמלה קאן, היא מעניינת ואני כן רוצה לראות אותה בהמשך, אבל העלילה עצמה היתה פחות טובה לדעתי, ולשאר הדמויות לא התחברתי כל כך. גם הנבלים בסדרה הזו היו לא עשויים טוב, והיו לא מעט סצנות שהיו פשוט לא הגיוניות. נקודת האור של הסדרה הזו היא שמבחינה וויזואלית מצאתי את עצמי כל פרק בהלם מחדש מכמה שהיא מרהיבה וצבעונית. אין לא יעזור בשלב הזה, מארוול בהחלט מעולים בכל הנוגע לוויזואליות (ולא רק).

במקום השביעי - מה אם...?
בגדול אני כן אוהבת תכנים בקונספט של מה אם..?! בחיי אני אפילו יושבת בטיקטוק וצופה ביותר מידי סרטונים בקונספט הזה. אבל הסדרה הזו בינונית מאוד לדעתי, יש בה פרקים שכן אהבתי, אבל יש בה לא מעט פרקים שבכלל לא אהבתי. אני חושבת שיכלו לקחת את הרעיון הזה ולעשות איתו משהו קצת יותר טוב ממה שיצא בפועל. אבל זו רק אני - בכל מקרה, אני לא יכולה לומר בוודאות שאני אחזור לצפות בעונה השניה שלה.

במקום השישי - הפלקון וחייל החורף.
טוב, לא אשקר לכם גם באקי הוא לא בדיוק הדמות הכי אהובה עלי אבל הוא היה סבבה לגמרי בסרטים. סם וילסון הוא כבר מהדמויות שאני כן יותר אוהבת, והסדרה הזו מהנה, ובמהלך השנה האחרונה אפילו עשיתי צפייה חוזרת בה, וגיליתי שלמרות שהיא מהנה יש לה מעט בעיות בעלילה. ומעבר לבעיות בעלילה יש את ג׳ון ווקר שבחיי בצפייה החוזרת שמתי לב לכמה הוא בלתי נסבל. כל סצנה איתו התפללתי שמישהו יהרוג אותו. אבל בגדול היה כיף לצפות שוב בפלקון ובבאקי.

במקום החמישי - וונדהויז'ן. 
לקראת סוף שנה שעברה, עשיתי מנוי לדיסני פלוס האמריקאי עם ויפיאן. וזו בין הסדרות הראשונות שצפיתי בהן אם לא הראשונה, כל כך חיכיתי לצפות בה, וונדה היא בין הדמויות הכי אהובות עליי ב MCU , זאת באמת בין הדמויות שעברו המון. וכן, יש עוד דמויות טראגיות ביקום הזה, אין מה לעשות לא הכל מושלם. אבל משהו שדמותה של וונדה שבה אותי בקסמה מההופעה הראשונה שלה. אם לומר את האמת למרות כל אהבתי אליה - הפרקים הראשונים לא כל כך אהובים עליי, לא הצלחתי להתחבר אליהם והקונספט של שחור ולבן לא מדבר אליי כל כך. וזו גם הסיבה שהיא מדורגת במקום החמישי. כי למרות כל אהבה שלי אליה, עדיין מדובר בשלושה פרקים שפשוט היו חלשים בעיניי, אבל אחרי שלושת הפרקים האלה הסדרה השתפרה משמעותית. ונהניתי מכל פרק ופרק עד הרגע האחרון. כן כולל הסיום שלה, יש בפרקים האלה המון סצנות יוצאות מן הכלל שמידי פעם אני חוזרת וצופה בהם שוב. בסופו של דבר מדובר בסדרה טובה עם התחלה לא כל כך טובה.

במקום הרביעי - הוקאיי.
אתחיל ואגיד שמדובר בסדרה נפלאה! סדרה שמביאה לידי ביטוי את דמותו של הוקאיי, נותנת לו את הכבוד לו הוא ראוי, כי הסרטים לצד כל הגיבורים שנמצאים איתו הוא ״נבלע״. העלילה של הסדרה עשויה בצורה מעולה וכתובה טוב, היא הביאה אותי לחוות מגוון רחב של אמוציות החל מציחקוק קל לאור ההומור שיש בה ועד למצב שאפילו דמעתי כי היא מאוד מרגשת גם. יש המון דמויות נפלאות שגרמו לי להתאהב בהן, והקאסט מעולה גם הוא. אני צפיתי בסדרה הזו בצפייה שבועית ובאמת שחיכיתי כל שבוע מחדש לבואו של יום רביעי. אני מאוד מקווה שנראה בהמשך את דמותו של הוקאיי וכמובן את קייט בישופ המדהימה לא פחות. 

במקום השלישי - לוקי.
לוקי לוקי לוקי ... אוקי, זה אולי לא משהו שאנשים רגילים לשמוע, אבל לפני שצפיתי בסדרה הזו, אני לא הייתי מהמעריצות הנלהבות של הדמות הזו. לא אהבתי את הדמות של לוקי בסרטים. מצטערת, כן אני יודעת שאני עכשיו פוגעת בנשמתם של כמה מכם אבל אין מה לעשות. אבל, כפי שבטח שמתם לב - דיברתי בלשון עבר. כן, לא רציתי אפילו לצפות בסדרה שלו , אבל בסופו של דבר צפיתי ומה אפשר לומר, בהחלט גרם לי לחבב אותו אפילו מאוד הייתי אומרת. ומה גם בנוסף לכל זה יש בסדרה את אחד הנרטיבים היותר אהובים עלי שהוא מסע בזמן. תאמינו לי, ניסיתי לשנוא את הסדרה אבל לא הצלחתי. כי אי אפשר, היא פשוט מהנה, השחקנים מצוינים שם, והעלילה טובה למדי. וסך הכל אהבתי אותה. 

במקום השני - שי האלק - עורכת דין בשירות החוק.
אם יש סדרה שחטפה המון אש וביקורות בשנה הזאת, זו בלי ספק הסדרה הזאת. ואם אתם שואלים אותי נעשה לה עוול שלא בצדק. מדובר בסדרה נפלאה ומהנה מאוד, מלאה בהומור, עם שחקנית ראשית לא פחות ממדהימה, טטיאנה מסלני גילמה את דמותה של שי האלק בצורה הכי נאמנה שיש לקומיקס. רגעי שבירת הקיר הרביעי שלה היו לא פחות ממושלמים. מארוול ספגו המון אש מהצופים על הסדרה הזו, אבל בפרק האחרון שלה הם הראו לאותם צופים שהם יודעים מה הם עושים, והם עושים את העבודה שלהם בצורה מדויקת וטובה עם הסדרה הזאת. 

במקום הראשון - מון נייט.
זו ללא שום ספק סדרת מארוול הכי אהובה עלי בשלב הרביעי, מהרגע שהכריזו על הסדרה הזאת אני המתנתי לה, ממש ספרתי את הימים והשעות, ולצפות בה היה הדבר הראשון שעשיתי בכל רביעי בבוקר שיצא פרק שבועי. איזו סדרה מצוינת. עוסקת בנושאים כל כך עמוקים, עלילה שכתובה בצורה טובה, ליהוק מעולה. אין שחקן שיותר מתאים לדמות הזו מאוסקר אייזיק, הוא מגלם את הדמות של מון נייט כאילו הוא חלק ממנו. אין עוד סדרות כאלה משובחות. ואני מקווה שנזכה כבר לעונה השניה. 

סרטים:

במקום השביעי - האלמנה השחורה.
זה הסרט מארוול היחיד לדעתי שלא סיימתי אותו, התחלתי לצפות בו וראיתי אולי שעה ממנו. אני אהבתי מאוד את נטשה רומנוב - כל פעם שאני רואה איזשהו רפרנס אליה בסרטים או בסדרות עולים לי דמעות בעיניים, אבל הסרט הזה (או מה שצפיתי ממנו לפחות) פשוט לא דיבר אליי, לא הצלחתי להתחבר לעלילה שלו, ישר הרצתי לאפטר קרדיטס וזהו. אולי אני אתן לו עוד הזדמנות מתישהו אבל ממש לא בטוח שזה יקרה בקרוב. 

במקום השישי - דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף.
עשו על הסרט הזה כל כך הרבה הייפ, מארוול שיווקו את הסרט בצורה באמת יוצאת דופן. ואני אישית מאוד התאכזבתי ממנו. הוא לא טוב בהרבה מובנים, הסיפור בו מסופר בצורה לא טובה, וחוץ מלהציג לנו דמות חדשה (אמריקה צ'אבס) הוא לא עשה משהו מיוחד. גם מבחינת היקומים שהוא הציג, ראינו אולי 2 יקומים ולא כמו שזה נשמע ב"ממדי הטירוף", סרט פשוט מאכזב. 

במקום החמישי - ניצחיים.
קצת לא ברור לי מדוע הסרט הזה חטף כל כך הרבה ביקורות לא טובות. סבבה הוא מעט ארוך, ויש בו יותר מידי דמויות, אבל בשורה תחתונה מדובר באחלה סרט. כזה שמציג לנו דמויות חדשות ביקום בצורה טובה. נותן רקע עליהם בצורה טובה, ומעביר שעתיים וחצי בכיף. ואם סרט באורך כזה מצליח לשמור אותי צופה בקולנוע בסקרנות אז הוא כן עושה משהו נכון. יש ב׳׳ניצחיים׳׳ כמה דמויות מאוד מעניינות שמסקרן אותי לראות איך הן ישתלבו בהמשך, אם בכלל.. חלק מהם אנחנו בטוח נראה. בסופו של דבר, כאמור, בסופו של דבר מדובר באחלה סרט שסתם עבר צליבה ברשתות, לדעתי.

במקום הרביעי - שאנג צ'י ואגדת עשר הטבעות.
סרט נהדר, צפיתי בו כמה פעמים בקולנוע, דמויות נהדרות, עלילה שכתובה מעולה, אני מאוד מקווה שנראה את שאנג׳ צ׳י שוב בקרוב על המסך, אני לגמרי התלהבתי מהדמות שלו. אבל אם נניח רגע את דמותו בצד, הדמות של אביו, היא בין הדמויות היותר אהובות עליי, מצאתי את עצמי ממש מזדהה איתו ועם המניעים שלו. מעבר לכך מדובר בסרט עם מלא סצנות אקשן מעולות, סצנות הלחימה נהדרות וזה היה תענוג לצפות בזה. וכל זה הופך למדהים עוד יותר בזכות הוויזואליות המושלמת שמארוול יודעים להציג.

במקום השלישי - ת'ור: אהבה ורעם.
אי אפשר לא לאהוב את הדמות של ת'ור. זו דמות כובשת, מלאה בהומור ובדרכה גם מרגשת. אני אוהבת את הסרטים שלו שטאיקה וואיטיטי ביים. במיוחד את הסרט הזה, צפיתי בו כמה פעמים בקולנוע ונהניתי מכל פעם. דמות הנבל כאן מצוינת, כריסטיאן בייל מגלם את הדמות של גור באמת בצורה מדהימה. הוא לא חף מבעיות אבל הסרט כל כך מהנה, שאני סולחת על הבעיות האלה. 

במקום השני - הפנתר השחור: וואקנדה לנצח.
ממש סקרן אותי לראות את הסרט החדש של הפנתר השחור, רציתי לראות איזה סרט נקבל אחרי מותו של צ'אדוויק בוזמן ז"ל. ואכן עשו סרט מדהים, ומרגש, שנתן לו את הכבוד המגיע לו. אני ממש התרגשתי בקולנוע מהסרט הזה ודמעתי בו לא מעט. העלילה טובה ולאורך כל הסרט מרגישים את רוחו של בוזמן.
ללא ספק מגיע לאנג'לה באסט לזכות באוסקר על התפקיד שלה בסרט, איזו דמות מדהימה איזה יכולות משחק מדהימות. סרט מדהים, באמת.

במקום הראשון - ספיידרמן: אין דרך הביתה.
טאדאם! מופתעים? סתם נו, אני יודעת שלא. אין ספק שמדובר בסרט הטוב ביותר של מארוול (בסדר, וגם של סוני) בשלב הרביעי. אני עוד המון זמן לא אשכח את חוויית הצפייה שהיתה לי בסרט הזה בקולנוע, פאן סרווירס אחד גדול. ולכל ההייטרים שיגידו שהסרט הזה לא משהו - תיפנו אליי, אני אשלח אותכם לת׳אנוס שיבליפ אותכם. בכל מקרה, מעבר לכל הפאן סרווירס, מדובר בסרט עם עלילה נהדרת, סצנות לא פחות ממדהימות, אקשן משובח, ורגש! סרט מלא מלא ברגש. טום הולנד שחקן נהדר שפשוט כיף לראות אותו על המסך. אני אומנם טים אנדרו אבל כן, הולנד הוא ללא ספק הספיידרמן השני האהוב עליי (סורי טובי).



וזהו - זה היה השלב הרביעי ביקום הקולנועי של מארוול, ואני כבר ממש מחכה ולראות את התכנים שאנחנו נקבל בשלב החמישי.





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדוב - The Bear - ביקורת עונה.

אבודים - Lost

התייר - The Tourist