רצח כתוב היטב: תעלומה יוונית.





הצטרפו לקבוצת הפייסבוק של הבלוג ״קול הטלוויזיה״ , ותוכלו לדון בכל הנוגע לתכני צפייה. לקרוא עוד חוות דעת, ולהתעדכן בכל החדשות בתחום הטלוויזיה והקולנוע.

חפשו "קול הטלוויזיה" בפייסבוק או הכנסו לקישור הבא :
https://www.facebook.com/groups/3293414747568852


אז בעקבות המלצתו של ידידי הטוב נחמן, צפיתי בסרט השני "רצח כתוב היטב: תעלומה יוונית" שעלה לנטפליקס. בעיקרון אני אוהבת תעלומות בלשיות, אבל כאלה שיש בהם שילובים נוספים של ז'אנרים כמו מד"ב או פנטזיה, בעיקר בסרטים. לכן עד עכשיו לא צפיתי גם בסרט הראשון אבל אחרי הצפייה בסרט הזה, אני בטוח אצפה בסרט הראשון.

בקצרה על העלילה :
הבלש בנואה בלנק מגיע לאחוזה מפוארת באי יווני, הסיבות לכך לא ברורות וזו רק אחת מהרבה חידות. בנואה פוגש באי קבוצת חברים שכול אחד מהם הוא טיפוס בפני עצמו, וכולם הוזמנו על ידי המיליארדר מיילס ברון. כמו בכל תעלומת רצח, כשמתגלת גופה באחוזה, כל אחד מהנוכחים חשוד.

הגעתי לסרט הזה בלי ציפיות יותר מידי גבוהות, והופעתי איך מהדקות הראשונות צפיתי בו במתח לאורך כל הסרט. נתחיל מזה, שלסרט הזה אין שום קשר לסרטו הקודם, כך שאם אתם מעוניינים לצפות בו ולא צפיתם בראשון (כמוני) אתם לגמרי יכולים. אתחיל ואגיד שמדובר בקאסט מדהים! הופעתו של דניאל קרייג פשוט נהדרת ויחד איתו גם קייט הדסון, אדוארד נורטון, וקתרין האן מעולים כולם, אבל מי שהכי תפסה את תשומת הלב שלי עם משחק באמת יוצא דופן זו ג׳אנל מונה, הדמות שלה כתובה פשוט מדהים, וזה היה תענוג צרוף לצפות בה על המסך. אני בהחלט מרגישה פספוס ענק שלא ניצלתי את הזמן בו הסרט היה זמין בבתי הקולנוע, כי זה חד משמעית מהסרטים שהכי כדאי לצפות בהם על המסך הגדול. בדיוק כמו בשם הסרט, הכל פשוט כתוב היטב. עבודת בימוי ותסריט מהמרשימים ביותר, הדמויות כתובות טוב, העלילה עשויה נהדר, סרט בלשי מותח מהטובים ביותר שיצא לי לצפות בהם לאחרונה. הופתעתי לא פעם ולא פעמיים לאורך הסרט מתפניות שהיו בעלילה, וזה בהחלט היה עשוי מצוין איך הכל הוביל לחיבור של כל החתיכות עד לסיום הנהדר שלו. ואין ספק שהדרך לסיום היתה פשוט מעולה. אני אוהבת את הסגנון של whodunit מאוד, אבל כפי שציינתי עם עוד שילובים, ואני שמחה שלמרות שהייתי די סקפטית לגבי הסרט הזה, הוא הצליח לרתק אותי לספה ואף לגרום לי להנות ממנו מאוד.
אז אם אתם מחפשים סרט טוב להעביר איתו את הסופשבוע אני ממליצה לכם על הסרט הזה בחום גדול. הנאה מובטחת.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדוב - The Bear - ביקורת עונה.

אבודים - Lost

התייר - The Tourist