פרויקט אדם. - ביקורת סרט.

זמינות: נטפליקס.

טוב עבר מעט זמן מההמלצה האחרונה שלי אז הגיע הזמן לחזור עם המלצה חמה מהרגע.
היום עלה לנטפליקס הסרט המד"ב החדש "פרויקט אדם" בכיכובם של ראיין ריינולדס ( "לשחרר את גאי" , "דדפול" ), ווקר סקובל (זה הוא סרטו הראשון), ג'ניפר גארנר ( "פתאום 30" , "יום הכן" ), זואי סלדנה ( "שומרי הגלקסיה" , "סטאר טרק" ), מארק רפאלו ( "הנוקמים", "זודיאק" ).
ובבימויו של שון לוי ( "פלדה אמיתית", "דייט לילי" ) הסרט מדבר על אדם שנוחת בטעות בשנת 2022 במטרה לתקן את עברו, ופוגש את עצמו בגיל 12, ויחד הם יוצאים למסע. 
עכשיו, כל מי שמכיר אותי או קרא פוסט וחצי שלי יודע כמה אני מכורה לסרטי מד"ב, במיוחדים אם הם טובים, והסרט הזה ללא ספק טוב, אני נהניתי בצפייה שלו מאוד. 
הפתיחה שלו מעולה, ונותנת קיק טוב כדי להכנס לסרט. כל כך המון רגעים מרגשים ונוגעים ללב שמשולבים בהומור שכול כך מתאים לראיין ריינולדס וגורם להתאהב בו כל פעם מחדש, אני באופן אישי מאוד אוהבת את רייאן ריינולדס ואף פעם לא יימאס לי ממנו, מבחינתי שכול יום יצא סרט חדש שלו. העלילה של הסרט מושלמת בעיניי הנרטיב של מסע בזמן זה אחד הדברים שאני הכי אוהבת בסרטים וגם בסדרות, יש לו אולי מעט דברים שנראים פחות הגיוניים כשמדובר במסע בזמן אבל זה באמת מתגמד מרוב שהסרט מהנה, הוא ללא ספק סרט שמתאים לצפייה משפחתית בערב שישי. החיבור של אדם הבוגר לעצמו הצעיר זה אולי בין הדברים הכי טובים שיש בסרט הזה, הכימיה בניהם מדהימה, והשחקן שמגלם את אדם הצעיר ללא ספק השאיר רושם מעולה למרות שזה סרטו הראשון, ללא ספק משחק בצורה מעולה, משכנעת וכיפית. האפקטים מרהיבים מאוד, ועשויים בצורה מעולה. המנגינות שליוו את הסרט היו טובות ונעימות לאוזן, והשתלבו בצורה טובה לעלילה, בעיקר בעיקר לחלק האחרון והכל כך כיפי של הסרט.
לסיכום - אני נהניתי מאד מהסרט ואני בהחלט ממליצה עליו בחום. לכל אוהבי הז'אנר. 
בהחלט סרט מעולה להעביר איתו את הסופ"ש החורפי הזה.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדוב - The Bear - ביקורת עונה.

אבודים - Lost

התייר - The Tourist