חתונה אש! - ביקורת סרט.

אוהבים לקרוא ביקורות על סרטים וסדרות?! הצטרפו לקבוצת הפייסבוק של הבלוג ״קול הטלוויזיה״ , ותוכלו לדון בכל הנוגע לתכני צפייה. לקרוא עוד חוות דעת, ולהתעדכן בכל החדשות בתחום הטלוויזיה והקולנוע.

חפשו "קול הטלוויזיה" בפייסבוק או הכנסו לקישור הבא :
https://www.facebook.com/groups/3293414747568852



זה לא בדיוק הסרט שהייתי בוחרת לסגור איתו את השנה הזו בקולנוע, אבל אתמול (29.12.22) הלכתי לצפות ביחד עם כמה חברות בסרט החדש בכיכובם של ג'ניפר לופז וג'וש דוהאמל "חתונה אש". היה לי יום די ארוך אתמול ואפילו היה לי די קשה לגרור את עצמי לסרט אבל כבר הזמנתי כרטיסים וראיתי שהטריילר חביב אז אמרתי ניתן לזה הזדמנות, במקרה הכי גרוע אני אנמנם לי באולם הקולנוע, ולמרבה ההפתעה לא רק שלא נרדמתי, אפילו נהניתי.

עלילת הסרט עוקבת אחרי דארסי (לופז) וטום (דוהאמל) אשר סוף כל סוף עומדים להתחתן. לפני החתונה הזוג מחליט לצאת לחופשה עם המשפחות שלהם ביעד אקזוטי. בעוד דארסי וטום מתחילים לקבל רגליים קרות בנוגע לחתונה, הצרות שלהם רק מתחילות כאשר הם מגיעים אל האי ונלקחים בשבי על ידי קבוצת טרוריסטים שמשתלטים על האירוע. האם יצליחו לשרוד את החתונה שלהם ולהציל את היום? והאם יישאר להם מקום לקינוחים?

יש לי הרגשה שלופז אוהבת לשחק בסרטי חתונות או ארגוני חתונה. זה ממש לא הסרט הראשון בו היא מגלמת את דמות הכלה המיועדת, ולמרות שזה קונספט שדי חוזר על עצמו שוב ושוב, הסרט הזה מצליח להיות טוב ובעיקר מהנה מאוד. השילוב בין דוהאמל ללופז נהדר, הם שניהם שחקנים שאני די מחבבת ואוהבת לראות אותם על המסך. הדינמיקה בניהם מעולה והם חד משמעית עושים את כל הכיף בסרט. לדעתי, אם הסרט הזה היה יוצא בקיץ הוא חד משמעית היה הופך ללהיט קיץ, כי הוא כיפי, הוא מצחיק, הוא מתרחש באי אקזוטי ועצם העובדה שהוא לא לוקח את עצמו כל כך ברצינות גורם לנו הצופים פשוט להנות ממנו, ואני בהחלט מרגישה שאני יכולה לדבר בשם כול הנוכחים בבית הקולנוע כי ברגעי ההומור של הסרט כול האולם צחק. העלילה אומנם לא חפה מבעיות והוא מידי פעם נופל לקלישאות הז׳אנר, אבל זה לא באמת עניין אותי, הבעיות האלה מתגמדות במכלול כי מדובר בסרט שהגעתי אליו בשיא העייפות שלי ולא רק שהצליח להשאיר אותי בהכרה גם גרם לי להנות ממנו מתחילתו ועד סופו. אז אם אתם הולכים לצפות בו - מה שאני בהחלט ממליצה לאוהבי הקומדיה לעשות - אל תקחו אותו ברצינות מידי, פשוט תגיעו כדי להנות ממנו וההנאה היא מובטחת. מעבר לשחקנים הראשיים גם השאר השחקנים בסרט מעולים לא פחות, ג׳ניפר קולידג׳ (״הלוטוס הלבן״) מדהימה, בכל מלוא מובן המילה, איזו שחקנית נהדרת, הדמות שלה מצחיקה, ומוסיפה המון לחווית הצפייה המהנה. הסרט הזה זכה בקאסט באמת מעולה. זאת דרך מצוינת לסגור איתו את השנה הזאת, כי מה יותר כיף מלסגור שנה עם סרט קומי?! אז לכו פשוט תצפו בו.









תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדוב - The Bear - ביקורת עונה.

אבודים - Lost

התייר - The Tourist