הבאטמן - ביקורת סרט.



בחמישי האחרון יצא לבתי הקולנוע הסרט החדש מבית DC ׳׳הבאטמן׳׳ בבימויו של מאט ריבס ( ״כוכב הקופים:המלחמה״ , ״תן לי להיכנס״ ) באמת שהגעתי אליו בציפיות לא גבוהות מכיוון שבכל זאת מדובר בדיסי ומשהו לא טוב עובר עליהם בעשור האחרון, אבל יצאתי ממנו מרוצה.
נתחיל מזה שלמרות הליהוק הבאמת לא צפוי הזה לתפקיד הבאטמן רוברט פטינסון (״ דמדומים״ , ״זכרי אותי לנצח״) גילם אותו בצורה הכי טובה שאפשר, ואני בהחלט יכולה להזדהות עם זה שהרבה מאד אנשים מגדירים אותו כבאטמן הכי טוב שהיה עד היום, זה ללא ספק מגיע לו והוא עשה עבודה מעולה בביצוע שלו, מה שכן אני יכולה לומר שאת סלינה קייל שאותה מגלמת זואי קרביץ ( ״מפוצלים״ , ״ג׳מיני׳׳) יכלה ללא ספק לגלם שחקנית אחרת, ההופעה שלה לא הרשימה אותי כלל ולאורך כל הסצנות שלה המחשבה שעברה לי בראש הייתה שזה היה פשוט בזבוז כי מישהי אחרת הייתה יכולה בקלות להוציא את המקסימום מהדמות הזאת. 
מה שכן - בחירת הנבל בסרט הזה היתה כל כך מדהימה בעיניי, ללא ספק אחד הנבלים הטובים שיצא לי לראות בדיסי בשנים האחרונות. 
העלילה הייתה מעולה, אם כי לדעתי היה אפשר לקצר את הסרט הזה בשעה לפחות חלק מהדיאלוגים היו כל כך איטיים בעיקר ההתחלה של הסרט היה איטי מאוד, אבל מעבר לכך, הכתיבה הייתה באמת מעולה ולא עצלנית כלל, יש לא מעט סצנות מעולות בסרט שגרמו לי לפחות פעם או פעמיים להיות עם פה פעור, הצילום היה מעולה אם כי היה חסר לי אור בכל הסרט הזה מתחילתו ועד סופו משהו שלדיסי יש הרבה מה ללמוד ממארוול בנושא הזה, אבל היו לא מעט רגעים שה CGI היה פשוט מדהים, בעיקר בחלקו האחרון של הסרט. 
גם הפסקול בסרט היה טוב מאוד, הוא משתלב בצורה מעולה עם העלילה ועם הסצנות וזה בהחלט הוסיף לחוויית הצפייה. 
לסיכום - הסרט הזה למרות כל האורך שלו הצליח להפתיע אותי מאוד, ולהוציא אותי מרוצה והוא סיפר את הסיפור של באטמן בצורה הכי טובה שיכל לספר, הוא אפל וקודר ובזכות זה מצליח לגרום לבאטמן הזה להיות הבאטמן הטוב שהוא. ואני בהחלט ממליצה למי שלא צפה בו ללכת ולעשות זאת. 
תקציר העלילה : 
באטמן כבר שנתיים נלחם בפשע בעיר גותהם, וכעת חושף שחיתות שמתקשרת אל משפחתו שלו. כל זאת כאשר רוצח סדרתי בשם "רידלר" (איש החידות) מטיל את אימתו על העיר.

תגובות

  1. הסרט לא יצא בחמישי האחרון (:

    השבמחק
    תשובות
    1. הביקורת נכתבה כשהסרט יצא :)

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדוב - The Bear - ביקורת עונה.

אבודים - Lost

התייר - The Tourist