הסוף של DC או תחילתו של יקום חדש וטוב יותר? - טור דעה!

בשנים האחרונות נראה כאילו קללה מוטלת על היקום הקולנועי של DC, מעבר לכך שהם מוציאים סרטים בקצב מאוד איטי, איכות הסרטים שלהם גם די ירודה וכמעט כל סרט שלהם שיוצא זוכה לציונים נמוכים. 

בשנה האחרונה החל איזשהו שינוי והאולפנים החליטו לבטל את כל הסדרות ביקום החץ, כשהעונה האחרונה של הסדרה האחרונה שעוד נשארה בחיים עתידה לצאת במרץ 2023 ובכך יגיע יקום החץ לסיומו. ואז לפני חודשים בודדים נודע לנו כי ג'יימס גאן ופיטר סאפרן התבקשו לקחת את המושכות של היקום הקולנועי הזה לידיים שלהם, והחדשות על כל השינויים שהם החלו לעשות מגיעים זה אחר זה, סרטה השלישי של וונדרומן בוטל, הנרי קאוויל הכריז על חזרתו לדמות סופרמן וכעבור פחות מחודשיים הוכרז כי סופרמן שלו לא יחזור, ונראה כי הבלגן שם עוד רחוק מלהסתיים. 

הרשת גועשת בחודשים האחרונים על כך שהיקום הקולנועי של DC הגיע לסיומו, בעיקר אחרי החדשות של היממה האחרונה בה קאוויל הודיע כי לא יחזור לדמותו של סופרמן, ככול הנראה כן נראה אותו ואת מומואה בתפקידים אחרים, נאלץ להמתין לעוד חדשות לגבי עתידם. 
דעתי האישית בנושא הזה היא שגאן וסאפרן בעצם הגיעו ליקום שברובו היה לא טוב, והם צריכים לעשות איפוס לכל היקום הזה והדבר די ברור שסרטים שהיו עתידים לצאת יבוטלו. כדי להפוך את היקום הקולנועי הזה למשהו איכותי וטוב צריך להיפטר ממה שהיה לא טוב או לשנות אותו ולהפוך אותו למשהו טוב. אז לדעתי עוד מוקדם להכריז על זה שהיקום מת. מה גם, שגאן וסאפרן נמצאים בדיבורים עם בן אפלק על אופציה שיביים סרט ביקום החדש שהם בונים. 

כרגע עוד לא ידוע מה יעלה בגורלם של באטמן, אקוומן, והפלאש (אני מתפללת שגאן ישמע את תפילותיי ויחליף את מילר), אנחנו כנראה כן נמשיך לראות את הבאטמן של פטינסון. נכון לרגע זה סופרמן ירד מהפרק, ונראה שגם וונדרוומן לא ממשיכה, ומעניין אותי מאוד לראות לאן ינשבו הרוחות ומה יעלה בגורלם של הדמויות והשחקנים שעוד נשארו. למי שהספיק.ה לשכוח, באטגירל בוטלה לאחר שסרטה כבר צולם והיה מוכן להקרנה מה שמרמז על כך שאין טעם מבחינת המנהלים החדשים להמשיך עם מה שכבר היה קיים. האם אנחנו נזכה לראות דמויות חדשות ושחקנים חדשים שיציגו לנו יקום חדש לגמרי? האם גאן וסאפרן ישאירו משהו מהיקום הנוכחי וישתמשו בו במה שהם בונים? 
אני מניחה שנחכה ונראה. 


הצטרפו לקבוצת הפייסבוק של הבלוג ״קול הטלוויזיה״ , ותוכלו לדון בכל הנוגע לתכני צפייה. לקרוא עוד חוות דעת, ולהתעדכן בכל החדשות בתחום הטלוויזיה והקולנוע. 

חפשו "קול הטלוויזיה" בפייסבוק או הכנסו לקישור הבא : 
 https://www.facebook.com/groups/3293414747568852


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הדוב - The Bear - ביקורת עונה.

אבודים - Lost

התייר - The Tourist